ENDELIG EN BLOGG IGJEN…..

Ja dagene tusler og går her i valpekassa.  De vokser for hver dag, det er nesten så vi ser de vokser 🙂  De har blitt ganske store nå, og faren anses nå som over på alle vis.  Alle virker sunne og friske, har såvidt begynt å sette bena under seg….  Registreringspapirer er sendt avgårde til NKK, og døren er nå åpnet for de som har lyst til å komme å hilse på 🙂

Ennå bruker de mye av dagen på å sove.  Men de begynner nå oppfatte mer av verden rundt seg.  De er blitt ganske rå på å komme seg UT av valpekassen, men ikke fullt så flinke til å finne veien tilbake igjen.  Så da er det bare å sette igang med å pipe, så pleier noen å høre til slutt og komme til unnsetning 😉

Ennå har Pia nok melk til dem, så jeg venter noen dager til før jeg begynner å instrodusere fast føde til dem.  De er altså rundet 3 uker i dag, og det begynner å bli kjempekoselig å sitte å se på dem, og se etter små nye ting de har begynt med.  Forrige dagen satt jeg ved valpekassen, og lillegutt tittet plutselig opp mot meg.  Plutselig begynte den lille halen og logre for fullt 🙂 Gjett om jeg smeltet da hi hi…….

    LILLEGUTT SOVER OG VENTER PÅ Å BLI STOR!

 

 

    MAT ER GODT ALTSÅ!

 

    VI LIKER FORTSATT Å SOVE I KLYNGE!

 

     ELLER EGENTLIG SOVER VI HVORSOMHELST……

 

En liten hilsen fra Pia og gjengen 🙂

 

 

Legg igjen en kommentar